loading...
.:سایت جامع عاشورا:.
بیچاره کربلا بازدید : 2429 پنجشنبه 18 آبان 1391 نظرات (2)

شعر زیبای سید حمید برقعی درباره ضریح جدید امام حسین (ع)

 

چگونه وصف کنم قطره های باران را
رسیده ام به تو اما هنوز هجران را...
بهشت پنجرهء دیگری به قم واکرد
که مست کرده هوایش دل خراسان را
تورا گرفته در آغوش خویش شش گوشه
چنان که جلد طلا کوب متن قرآن را
دلم هوای تو کرده به قدر یک مصرع
ببخش وزن غزل را من پریشان را
"بر مشامم می رسد هر لحظه بوی کربلا"
چه عطر سیب غریبی گرفته ایران را
سکوت کرده ام و خیره بر ضریح توام
که بشنود دلتان التماس باران را
نگاه منتظرم گریه کرد یک دل سیر
تمام فاصله را دشت را بیابان را
دلم گرفته به قول رفیق شاعرمان
"چقدر سخت گذشتیم مرز مهران را"
دوباره داغ دلم تازه شد کنار ضریح
خداکند که بسازیم قبر پنهان را
برای حضرت مادر ضریح می سازیم
ودست فرشچیان طرح می زند آن را...
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط shaghayegh در تاریخ 1392/08/11 و 21:21 دقیقه ارسال شده است

شعرای آقای برقعی عاااااااااااااااالی اند.شکلک

این نظر توسط شقایق در تاریخ 1392/08/11 و 21:17 دقیقه ارسال شده است

شعرهای آقای برقعی یه دونه است.
حــــــــــــــــــــرف نداره.شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
بسم رب الحسین باعرض سلام و تشکر بخاطر بازدیدتون از این سایت این وب سایت با هدف ترویج فرهنگ حسینی و عاشورایی راه اندازی شده و تصمیم دارم که اونقدر خدمت کنم تا یک بار دیگه چشمم به شیش گوشه اربابم بیافته همین برام بسه شما هم از دعای خیرتون مارو محروم نکنین و با نظراتتون باعث پیشرفت این وب سایت شوید یاحسین...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1340
  • کل نظرات : 1038
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2446
  • آی پی امروز : 92
  • آی پی دیروز : 143
  • بازدید امروز : 153
  • باردید دیروز : 201
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 563
  • بازدید ماه : 10,187
  • بازدید سال : 61,280
  • بازدید کلی : 12,975,260