loading...
.:سایت جامع عاشورا:.
منتقم فاطمه (س) بازدید : 6007 شنبه 02 آذر 1392 نظرات (2)

***دانلود دهه دوم محرم هیات فاطمه الزهرا آستانه اشرفیه-به روز می شود***

 

 

شب اول:مازیار طاولی

حسین دلتنگ صداتم مست کربلاتم

واسه پابوسی تو هواییم

هر تپش قلبم میخونه

از آن دم که شده قسمتم از

هوا بارونه دلم گریونه

زلفت به باد داده مسلمانی مرا

نام علمدار برد هوش و هواسم

حالا که قسمتم نشد توی حرم روضه اصغر بخونم

شده مست و هوایی کربلایی

شعر خوانی آخر جلسه

 

 

شب دوم:محمد علی رحمانی

واویلا حسین حسین ذکر سجاد (زمینه)

نوکر زینبمو عبد شه حرمم (شور)

رسما اعلام میکنم سگ حسینم (شور)

مستم قلندرم سگ دربار زینبم (شور)

سینه زنی کارمه این افتخارمه (واحد)

چقدر تو چاکر دار ی ذاکر و شاعر داری(واحد)

ویلی اعلا شبلی (واحد)

ای اهل حرم میر رو علمدار نیامد(تک)

حروله کنان با شور و نوا(شور)

بازم دل من غرق هیاهو شد(شور)

 

 

شب سوم:کربلایی حسین عینی فرد

تا به محشر سرفراز است زنده نام تو حسین (واحد)

بی تو بی تو زندگی زاره (شور)  

لبیک یا حسین (واحد)

مرد و مردونه من دیوونه (واحد)

آی عاقلا آی عاقلا (شور)

نفس نفس میزنم زیر این علم (شور)

ارباب یا حسین در نایاب یا حسین (شور)

وقتی میمیرم (شور)

شبا که بیقرارم (شور

 

شب 15 مهدی اکبری:

طوطی شیرین سخنم(واحد)

امون از غریبی (واحد زیبا)

این دل عاشق من (شور)

بسم الله زیارت (شور)

چشای خیس بارونی من رو ببین(شور)

زه زین افتاد پیکر سقا(محمود شمس)

سپیده زده وقت وصاله (زمینه)

سر زده باز دلم تا حرم دلم پر زده(شور)

شب 16مهدی اکبری:

برو مادر خدا به همرات (زمینه)

دوباره نوکر کن یاد گذشته (شور)

منو مجنون منو شیدا (شور)

بارون بارون ببار از طاق آسمون (واحد)

رقیه جان عمه به قربانت (واحد) (کاظم علی نیا)

حسرت دیرینه ام کربلاست (واحد)

دیونگیم یه شهرت نوکریم عین عزت (شور)

بی تو حقیرم از دنیا سیرم (شور)

  شب 17 جواد مقدم:

ابلفضلیا مدیون ابلفضلند+یا حسین دوای دردم (شور)

ارباب قرار ما یه سفر کربلا (شور)

اگه روضه ها بر پاست+ کربلا نبر زه یادم (شور)

ای که به شام سیاه مهتابی (شور)

آفرین باز به تو ای زد خوارج (واحد)

آقای جوانان بهشتی + باز حلقه زده اشک شوق (شور)

باز وای حسین مادری (زمینه)

چون کبوتر توی دام تو اسیرم (واحد)

دلم رو بردی غصمو خوردی (شور)

سفری باز من + خوشبخت ترین آدما ماییم (شور)

شعر خوانی

کربلا خونمه از چی دل بکنم (شور)

 

 

 

 

 

http://heyat-fatematozahra.ir

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط یا حیدر در تاریخ 1392/09/28 و 12:46 دقیقه ارسال شده است

درود بر شرفتون حال کردم

این نظر توسط حمید در تاریخ 1392/08/29 و 17:45 دقیقه ارسال شده است

با سلام و خسته نباشید
فایل های صوتی کربلایی جواد مقدم کی بر روی سایت قرار می گیره با تشکر


کد امنیتی رفرش
درباره ما
بسم رب الحسین باعرض سلام و تشکر بخاطر بازدیدتون از این سایت این وب سایت با هدف ترویج فرهنگ حسینی و عاشورایی راه اندازی شده و تصمیم دارم که اونقدر خدمت کنم تا یک بار دیگه چشمم به شیش گوشه اربابم بیافته همین برام بسه شما هم از دعای خیرتون مارو محروم نکنین و با نظراتتون باعث پیشرفت این وب سایت شوید یاحسین...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1340
  • کل نظرات : 1038
  • افراد آنلاین : 35
  • تعداد اعضا : 2446
  • آی پی امروز : 204
  • آی پی دیروز : 149
  • بازدید امروز : 368
  • باردید دیروز : 247
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,786
  • بازدید ماه : 1,786
  • بازدید سال : 77,297
  • بازدید کلی : 12,991,277