loading...
.:سایت جامع عاشورا:.
بیچاره کربلا بازدید : 2267 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

کربلایی جواد مقدم شب 19 و 21 رمضان 1393 بین الحرمین تهران

http://www.beynolharameyn.ir/wp-content/uploads/2014/07/27-640x480.png

شب نوزدهم

هیئت بین الحرمین تهران

 علی یا علی علی یا علی حیدر(زمینه)-کربلایی جواد مقدم

توی دستاش قلب عاشق گرم تپیدن(شور)-کربلایی جواد مقدم

دل صبوره راه تو دوره چه کنه نوکر(شور)-کربلایی جواد مقدم

مهربونم هم زبونم رفتی و بعد از تو(سنگین)-کربلایی جواد مقدم

شب تاره گریه داره تو سکوت ماه و ستاره(واحد)-کربلایی جواد مقدم

یاعلی یا علی یاعلی کعبه ازلی(واحد)-کربلایی جواد مقدم

منو ابر بهاری کن بازم اشکامو جاری(شور)-کربلایی جواد مقدم

تا رو فرش روضه ها تونیم قدم خورد(شور)-کربلایی جواد مقدم

مادرم گفته بازم بدم سلامت(شور)-کربلایی جواد مقدم

نه خدا شیعه تو را می خواند(شعرخوانی)-کربلایی جواد مقدم

 

شب بیست و یکم

هیئت بین الحرمین تهران

من از شوق بارون به دریا زدم(شور)-کربلایی جواد مقدم

روحم امشب مثل زینب(شور)-کربلایی جواد مقدم

امشب هوس شراب دارم(شعرخوانی)-کربلایی جواد مقدم

دوباره مستم با علی(ع)(واحد)-کربلایی جواد مقدم

من دیدم  من خسته (شور-روضه)-کربلایی جواد مقدم

برگ نوکریمو باطل نکن(شور)-کربلایی جواد مقدم

شادی هر دو جهان بی تو(شعرخوانی)-کربلایی جواد مقدم

 

 

منبع : ذاکرین 313

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بسم رب الحسین باعرض سلام و تشکر بخاطر بازدیدتون از این سایت این وب سایت با هدف ترویج فرهنگ حسینی و عاشورایی راه اندازی شده و تصمیم دارم که اونقدر خدمت کنم تا یک بار دیگه چشمم به شیش گوشه اربابم بیافته همین برام بسه شما هم از دعای خیرتون مارو محروم نکنین و با نظراتتون باعث پیشرفت این وب سایت شوید یاحسین...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1340
  • کل نظرات : 1038
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2446
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 433
  • باردید دیروز : 750
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 433
  • بازدید ماه : 7,586
  • بازدید سال : 58,679
  • بازدید کلی : 12,972,659