loading...
.:سایت جامع عاشورا:.
بیچاره کربلا بازدید : 1264 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

حاج سید مهدی میرداماد شب 18 الی 22 رمضان 1392

http://up.fadac.ir/up/karballa/Pictures/madehin/mirdamad/18-22ramazan92.jpg

شب 18

سرد است بی حضور تو آقا - مناجات امام زمان علیه السلام

دعای افتتاح - قسمت اول

دعای افتتاح - قسمت دوم

خیال می کنم اینجا ستاره می چینیم - روضه

روضه حضرت رقیه سلام الله علیها

خانم خانم هنوز ، چادر مادر رو سرم - سینه زنی

 

متن اشعار ماه مبارک رمضان 1392

 

شب 19

اومده صبح اجابت وقت بندگی عبادت - مناجات

آسمان بود و علی بود و شب و غم هایش - روضه

مراسم احیای شب نوزدهم ماه مبارک رمضان

غرق عزا هفت آسمون ، انا الیه الراجعون - زمینه

ای زخمی دنیا دلم ، بد کردی دنیا با دلم - سنگین

روحی لک الفدا حیدر یا مرتضی - واحد

شکر خدا اهل دیار عشقم - شور

 

دریافت فایل های شب 19 ماه مبارک رمضان به صورت فشرده 

  متن اشعار ماه مبارک رمضان 1392

 

شب 20

نروم از سر کویت چه به رانی چه بخوانی - مناجات

روضه امیرالمومنین علی علیه السلام

مناجات امیرالمومنین در مسجد کوفه

روضه حضرت سیدالشهدا علیه السلام

فرق علی دوتا شده کوفه یه کربلا شده - زمینه شالبافان

سینه زن به دستش علمه ، ارتش دفاع از حرمه - شور شالبافان

 

متن اشعار ماه مبارک رمضان 1392

 

شب 21

در خونه ای شلوغه امون از دور و زمونه - روضه

مراسم احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان

آی مردوم آی مردوم از دستتون پیر شد علی - زمینه شالبافان

مهربونم هم زبونم رفتی و بعد از تو تاریک شده خونم - سنگین فیروزی

مرغ دلم پر زده به هوای علی شکر خدا که شدم خاک پای علی - واحد وهاب

سینه زن به دستش علمه ، عشق اون دفاع از حرمه ، زینبه زینبه زینبه - شور

 

شب 22

از گنه دم به دمم آتش طوفنده شدم - مناجات

دعای توسل قسمت اول

روضه حضرت سیدالشهدا علیه السلام

دعای توسل قسمت دوم

من در مدیته یاد گرفتم زخمی که شد عمیق مداوا نمی شود - روضه

مولا تب و تاب منی ، مولا می ناب منی - سینه زنی

دلم میخواد تو ایون طلای تو قرآن سر بگیرم - شور مصطفی میرداماد

 

منبع:http://mahdimirdamad.ir

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بسم رب الحسین باعرض سلام و تشکر بخاطر بازدیدتون از این سایت این وب سایت با هدف ترویج فرهنگ حسینی و عاشورایی راه اندازی شده و تصمیم دارم که اونقدر خدمت کنم تا یک بار دیگه چشمم به شیش گوشه اربابم بیافته همین برام بسه شما هم از دعای خیرتون مارو محروم نکنین و با نظراتتون باعث پیشرفت این وب سایت شوید یاحسین...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1340
  • کل نظرات : 1038
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2446
  • آی پی امروز : 94
  • آی پی دیروز : 119
  • بازدید امروز : 152
  • باردید دیروز : 238
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,393
  • بازدید ماه : 6,241
  • بازدید سال : 57,334
  • بازدید کلی : 12,971,314