loading...
.:سایت جامع عاشورا:.
بیچاره کربلا بازدید : 1352 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (0)
جلسه هفتگی هیئت روضه العباس (ع)  91/7/29
حاج حسین سیب سرخی - حاج محمد کمیل
ایام شهادت امام جواد (ع)


 
 

روضه : بر روی دست ماندن این بارها بس است

زمینه : من آمدم از تل که بگیرم بدنت را

شعر خوانی : تا همان لحظه ای که جان دارم

واحد : دوباره باز این دل من

واحد : ما را تمام خلق شناسند با حسین (ع)

شور و شعر خوانی :کس ندیده در عالم این چنین گرفتاری

شور و شعر خوانی : بس کن حسین سر به سر نیزه ها نکن (کمیل )

شور :ارحم بنفسی (کمیل)

شور : منفس النفوس حسینه (کمیل)

شور : بازم هر نفس ناله یا حسین

شور : دوباره امشب مست و مجنونم

شعر خوانی و شور : ابروان تو هلال ، رخ بدر

شعر خوانی : اگر حبیب تویی مشکلی ندارد عشق

 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بسم رب الحسین باعرض سلام و تشکر بخاطر بازدیدتون از این سایت این وب سایت با هدف ترویج فرهنگ حسینی و عاشورایی راه اندازی شده و تصمیم دارم که اونقدر خدمت کنم تا یک بار دیگه چشمم به شیش گوشه اربابم بیافته همین برام بسه شما هم از دعای خیرتون مارو محروم نکنین و با نظراتتون باعث پیشرفت این وب سایت شوید یاحسین...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1340
  • کل نظرات : 1038
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 2446
  • آی پی امروز : 118
  • آی پی دیروز : 138
  • بازدید امروز : 264
  • باردید دیروز : 208
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 472
  • بازدید ماه : 472
  • بازدید سال : 75,983
  • بازدید کلی : 12,989,963