loading...
.:سایت جامع عاشورا:.
بیچاره کربلا بازدید : 1968 پنجشنبه 30 آذر 1391 نظرات (1)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط m . s در تاریخ 1392/03/18 و 23:02 دقیقه ارسال شده است

سلام دوستان حزب ا...
خدا قوت
دراینکه حاج حسین مداح بسیار بسیار بسیار خوبیه حرفی نیس ولی این نظر شخصیه منه . احساس میکنم که فقط محدود به هیئت شدن... یعنی یه جورایی سیستمشون طوریه که فقط با بچه هیءتی های خودشون میتونن بخونن . اینو از این جهت گفتم که حیفه مداح توانمندی مث ایشون فقط با ی جو و حال و شور خاصی بتونه شکوفا بشه ایشون شکوفا هس و میدونم جاهای دیگه ای هم میخونن اما هیج جا خوندنشون مث شبا هیئت نیس . پس جاشه بپرسیم چرا؟؟؟؟؟:شکلکشکلکشکلک
پاسخ : ازونجایی که بنده بچه هیئت حاج حسین هستم و کاملا باهاشون آشنایی دارم صد در صد اینو قبول دارم ولی شما در کارهای مداحان بزرگ هم دقت کنین مثل حاج محمود.هیچ مراسمی برا ایشون مراسم رایه نمیشه و این کلام رو از خودشون شنیدم که به مداحان جوان میگفتن مستمع خود رو تربیت کنین تا هیئت خودتون براتون متفاوت باشه...
التماس دعا اخوی...یاعلی


کد امنیتی رفرش
درباره ما
بسم رب الحسین باعرض سلام و تشکر بخاطر بازدیدتون از این سایت این وب سایت با هدف ترویج فرهنگ حسینی و عاشورایی راه اندازی شده و تصمیم دارم که اونقدر خدمت کنم تا یک بار دیگه چشمم به شیش گوشه اربابم بیافته همین برام بسه شما هم از دعای خیرتون مارو محروم نکنین و با نظراتتون باعث پیشرفت این وب سایت شوید یاحسین...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1340
  • کل نظرات : 1038
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2446
  • آی پی امروز : 137
  • آی پی دیروز : 171
  • بازدید امروز : 317
  • باردید دیروز : 314
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,872
  • بازدید ماه : 6,720
  • بازدید سال : 57,813
  • بازدید کلی : 12,971,793