loading...
.:سایت جامع عاشورا:.
بیچاره کربلا بازدید : 5343 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

سلام میکنم به همه ی دوستای عزیزم
راستش برای اولین بار یه طرح مذهبی طراحی کردم.قبل این هم طراحی هایزیادی کرده بودم ولی همشون به صورت مونتاژ و میکس و یک تغییر کوچولو روی تصاویربود.اینکه گفتم اولین طراحی به این معنی که کاملا کار مال خودمه برا تک تک و حرفحرف و تیکه تیکه طرح وقت گذاشتم البته به جز یه تقلید کوچولویی که در قسمت کادرتصویر کردم ولی در کل در مدت سه ساعت و خورده ای این طرحو زدم

این طرحو به خاطر نزدیک بودن به سالروز میلاد امام علی عزدم و هدیه میکنم به ایشون

بانظراتون خوشحالم کنین

 

این پست در تاریخ خردادماه 91 زده شده و به مناسبت عید غدیر 92 بالا آمد یاعلی...

التماس دعا

برای مشاهده تصاویر با سایز اصلی روی متن مورد نظر کلیک کنید:

تصویر شماره ۱

تصویر شماره ۲

تصویر شماره ۳

تصویر شماره ۴

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط یاس سپید در تاریخ 1393/02/23 و 8:07 دقیقه ارسال شده است

سلام.بسیار عالیه!
انشالله که بازهم این راهو ادامه بدین وموفق باشید همیشه.
عیدتون مبارک!
یاعلیشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
بسم رب الحسین باعرض سلام و تشکر بخاطر بازدیدتون از این سایت این وب سایت با هدف ترویج فرهنگ حسینی و عاشورایی راه اندازی شده و تصمیم دارم که اونقدر خدمت کنم تا یک بار دیگه چشمم به شیش گوشه اربابم بیافته همین برام بسه شما هم از دعای خیرتون مارو محروم نکنین و با نظراتتون باعث پیشرفت این وب سایت شوید یاحسین...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1340
  • کل نظرات : 1038
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 2446
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 466
  • باردید دیروز : 750
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 466
  • بازدید ماه : 7,619
  • بازدید سال : 58,712
  • بازدید کلی : 12,972,692