loading...
.:سایت جامع عاشورا:.
بیچاره کربلا بازدید : 2404 شنبه 03 آبان 1393 نظرات (0)

حاج سید مهدی میرداماد شب تاسوعا تا شام غریبان محرم 1392

http://up.ashuora.ir/up/karballa/Pictures/madehin/mirdamad/%D8%B4%D8%A8%20%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%88%D8%B1%D8%A7%2092.jpg

 

منبعhttp://www.mahdimirdamad.ir/

 

شب تاسوعا

سخنرانی حجت الاسلام دکتر رفیعی با موضوع سبک زندگی حسینی

شعر خوانی آقای علوی در رثای حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام

تلاوت قرآن توسط استاد حامد شاکر نژاد

حب الحسین با نوای استاد حامد شاکر نژاد

ای دلبرم من دل به گیسوی تو بستم - مناجات امام زمان علیه السلام

روضه ی حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام

امشبب حرم آل علی آب ندارد - دم

پر از زخمی قمرم قمرم قمرم - زمینه

قد تو در خون نشسته ، قد من از غم نشسته - نوحه

داره دل علم میریزه پاشو اباالفضل - سنگین

اشرب الما و اذکر یا حسین - واحد عربی

ای اهل حرم میر و علمدار نیامد ، علمدار نیامد - دودمه

العطش کودکان ، ناله اشک رباب ، ساقی لب تشنه رفت - شور

صل الله علیک یا اباعبدالله ، بابی انت و امی یا ثارالله - سرود پایانی

دریافت متن اشعار شب تاسوعا 1392

دریافت کل مراسم شب تاسوعا 1392 به صورت فشرده 

 

 

شب عاشورا

سخنرانی حجت الاسلام دکتر رفیعی با موضوع سبک زندگی حسینی

جان به فدای کسی که در ره جانان - مناجات

دوباره روضه ی آخر خدا به خیر کند - روضه سیدالشهدا علیه السلام

امشب شبه اشک و شبه سوز و شب آه است - دم

من که با تو همسفر بودم - زمینه

 میروی ای جان زینب ، ماه شبستان زینب - نوحه

شب عاشورا ، شب اشک و گریه و دعا - سنگین

هیهات هیهات هیهات هیهات ، هیهان من الذله - واحد

امشبی را شه دین در حرمش مهمان است - دودمه

سرت یا اخا ، شد از تن جدا - شور

دستم از ضریحت کوتاهه - شور

دریافت متن اشعار شب عاشورا 1392

 

 

شام غریبان

 

آقا بیا که پای نگاهت فدا شوم - مناجات امام زمان علیه السلام

وسعت ملک خدا آتش گرفته - روضه شام غریبان سیدالشهدا علیه السلام

امشب که عزا گوشه ی گودال به پا شد - دم

شام تلخه عید قربانه ، کربلا امشب شام غریبانه - زمینه

شام غریبان زینب ، تو شمع و پروانه زینب - نوحه

پدر خاک کجایی پسرت خاک نشد ، مادر آب کجایی پسرت آب نخورد - سنگین

شده پر خون دل شیدایی من ، شده مجنون سر سودایی من - واحد شالبافان

میروم تا کربلا را بر همه معنا کنم ، محشری بر پا کنم - دودمه

ای کشته دور از وطن دور از وطن وااای - شور شالبافان

اشکای روضه آبرومونه ، نوکری تو آرزومونه - سرود پایانی

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بسم رب الحسین باعرض سلام و تشکر بخاطر بازدیدتون از این سایت این وب سایت با هدف ترویج فرهنگ حسینی و عاشورایی راه اندازی شده و تصمیم دارم که اونقدر خدمت کنم تا یک بار دیگه چشمم به شیش گوشه اربابم بیافته همین برام بسه شما هم از دعای خیرتون مارو محروم نکنین و با نظراتتون باعث پیشرفت این وب سایت شوید یاحسین...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1340
  • کل نظرات : 1038
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 2446
  • آی پی امروز : 281
  • آی پی دیروز : 149
  • بازدید امروز : 512
  • باردید دیروز : 247
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,930
  • بازدید ماه : 1,930
  • بازدید سال : 77,441
  • بازدید کلی : 12,991,421