loading...
.:سایت جامع عاشورا:.
بیچاره کربلا بازدید : 1607 دوشنبه 20 آبان 1392 نظرات (0)

کربلایی حمید علیمی شب اول تا چهارم محرم 1392 مکتب الحسین اصفهان

http://up.ashuora.ir/up/karballa/Pictures/madehin/alimi/%D8%B4%D8%A81%D8%AA%D8%A74%D9%85%D8%AD%D8%B1%D9%8592.jpg

 

شب اول


روضه شب اول محرم(حمید علیمی)


این لباس مشکی پیراهن نیست این کفنمه(حمید علیمی)
تک**

دل من غرق تابو تبه اینم از فتنه ی عربه(حمید علیمی)
تک***

عمریه در غمت عزا دارم(حمید علیمی)
شور

من همینم ساده ی ساده بی مرامم اما دل داده(حمید علیمی)
سنگین*

ای دل بگیر دامن سلطان اولیا(حمید علیمی)
تک-هروله

بسم الله روضه خون اومد ماه جنون(حمید علیمی)
شور*

تک تنها من حیرون به لبم جون تو چشام خون(حمید علیمی)
تک ***

سینمون دوباره کربلایی شد (سید اکبر میری)واحد

 

 


 

 

شب دوم

روضه ورود به کربلا(حمید علیمی)
برگرد مدینه خون جگر میشه دخترت(حمید علیمی)

تک*

کاش بودیم همه دربان اباعبدالله(حمید علیمی)

تک

کاروان حضرت عشق رسیده کرببلا(حمید علیمی)

شور*

ابر و باد مه و خورشید و فلک در کارند(حمید علیمی)

شور**

منو اینجا آوردی چرا پر دل شوره ام به خدا(حمید علیمی)

تک*

دوباره کوچه ها را غم گرفته دوباره آسمان ماتم گرفته(حمید علیمی) تک***
نوکریتون آبرومه نیم نگاتون آرزومه(سید اکبر میری)

واحد

 

 

 

 

 

شب سوم

 

 

 

 

شب چهارم

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بسم رب الحسین باعرض سلام و تشکر بخاطر بازدیدتون از این سایت این وب سایت با هدف ترویج فرهنگ حسینی و عاشورایی راه اندازی شده و تصمیم دارم که اونقدر خدمت کنم تا یک بار دیگه چشمم به شیش گوشه اربابم بیافته همین برام بسه شما هم از دعای خیرتون مارو محروم نکنین و با نظراتتون باعث پیشرفت این وب سایت شوید یاحسین...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1340
  • کل نظرات : 1038
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2446
  • آی پی امروز : 167
  • آی پی دیروز : 171
  • بازدید امروز : 650
  • باردید دیروز : 314
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,205
  • بازدید ماه : 7,053
  • بازدید سال : 58,146
  • بازدید کلی : 12,972,126