loading...
.:سایت جامع عاشورا:.
ansarol-hossein بازدید : 1824 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (1)

 

 حسین عباسی مقدم | مجموعه یادگاری مراسمات محرم  91
مجموعه یادگاری مراسمات محرم 91 | حسین عباسی مقدم

منبع : انصارالحسین . آی آر

اولین شب از مراسمات سوگواری دهه دوم هیئت انصارالحسین(ع) با نوای برادر حسین عباسی مقدم



MP3 Bit-Rate : 192 Kbps
دومین شب از مراسمات سوگواری دهه دوم هیئت انصارالحسین(ع) با نوای برادر حسین عباسی مقدم

MP3 Bit-Rate : 160 Kbps ; کیفیت

سومین شب از مراسمات سوگواری دهه دوم هیئت انصارالحسین(ع) با نوای مداحان اهل بیتعلیهم السلام

حاج محمود بذری / حسین عباسی مقدم / سیدرضا مظلومی

قد کمان و قامت سرو روان کجا - حاج محمود بذری

کی میدونه چقدر دلم هواتو کرده  شور - حاج محمود بذری

یه جرعه آب میبینم، گریم میگیره  واحد - حاج محمود بذری

فرش حسینیه عزای حسین است  واحد- حسین عباسی مقدم

دیـشـب خـواب کـربلا دیـدم  سنگین - سیدرضا مظلومی

هرکی گدایی کرده پا عَلَم ابوالفضل(ع)  سنگین - حاج محمود بذری

سلام بر حسین(ع) یه ذکره که دل میبره  شور- حسین عباسی مقدم

عشق میکنم ارباب منی  شور - حاج محمود بذری

جایی ننوشتست گنهکار نیاید  مناجات - حاج محمود بذری


روضه حاج محمود بذری  ::  http://tolooy.persiangig.com/image/Download%20Logo.png

MP3 Bit-Rate : 128 Kbps ; کیفیت
چهارمین شب از مراسمات سوگواری دهه دوم هیئت انصارالحسین(ع) با نوای برادر حسین عباسی مقدم


http://tolooy.persiangig.com/audio/Moharram91/site_ads_S4.jpg

یه طفل شهزاده تو صحرا افتاده  زمینه

لالا لالایی، بخواب بابایی  واحد

دستی که سینه میزند اینجا فقیر نیست  سنگین

ای بهانه ی این دل دیوونه  سنگین

خوش به حالم، از دو عالم، پای عشقم میمونم  شور

منو میشناسند مردم با منصبم  شور

من گریه کنم، گریه کن اشک ابوالفضل(ع)  شور

من بی حسین معنی دیگر نمیدهم  دوبیتی

MP3 Bit-Rate : 160 Kbps ; کیفیت
پنجمین شب از مراسمات سوگواری دهه دوم هیئت انصارالحسین(ع) با نوای برادر حسین عباسی مقدم

نام ارباب عالم آراست (ذکر)

بی غم لیلا بودن، مگه مجنون میتونه (شور)

نسیم کربلات آقا، عطر بهشته (شور)

من همون حسرتی حرم ندیده ام (شور)

کربلا ... (ذکر)

با نگاه مادرت بود، من شدم سینه زنت زود (شور)

دانلود روضه باصفای حاج آقا محرابیان http://tolooy.persiangig.com/image/Download%20Logo.png
MP3 Bit-Rate : 160 Kbps ; کیفیت

مراسم شب اول محرم 91 با نفس حسین عباسی مقدم

http://tolooy.persiangig.com/audio/Weekly/aban9125/moharam-91-yasgroup-272.jpg

بارونه بارونه دلخونه دلخونه  زمینه

پیراهن مشکی غمت آقا، خدا میدونه اعتبارمه  شور

منو این قلبی که بازم شده دیوونه  شور

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هیئت انصارالحسین(ع) جویبار در تاریخ 1392/08/17 و 12:00 دقیقه ارسال شده است

السلام علیک یا شاه مظلوم یا اباعبدالله الحسین(ع)
سلام بر شما دوست و رزمنده عزیز!
ما همیشه قدردان زحمات شما هستیم.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
بسم رب الحسین باعرض سلام و تشکر بخاطر بازدیدتون از این سایت این وب سایت با هدف ترویج فرهنگ حسینی و عاشورایی راه اندازی شده و تصمیم دارم که اونقدر خدمت کنم تا یک بار دیگه چشمم به شیش گوشه اربابم بیافته همین برام بسه شما هم از دعای خیرتون مارو محروم نکنین و با نظراتتون باعث پیشرفت این وب سایت شوید یاحسین...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1340
  • کل نظرات : 1038
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2446
  • آی پی امروز : 149
  • آی پی دیروز : 171
  • بازدید امروز : 461
  • باردید دیروز : 314
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,016
  • بازدید ماه : 6,864
  • بازدید سال : 57,957
  • بازدید کلی : 12,971,937